Spor bahisleri yapabileceğiniz veya çevrimiçi bir kumarhanede oynayabileceğiniz Türkiye'deki Mostbet bahis şirketi ile büyük kazanma şansınızı kaçırmayın. Web sitemizde geniş bir oyun yelpazesi ve geniş bir bahis yelpazesi, yüksek oranlar, çeşitli promosyonlar ve bonuslar, ücretsiz bahisler, bedava çevirmeler ve hızlı para çekme işlemleri bulacaksınız. Mobil uygulamamızı indirirseniz oyundan daha da olumlu duygular alacaksınız!
Klasy 4-8 - Oferta - Akademia Wiedzy i Umiejętności Victoria Center

Akademia młodego odkrywcy

zajęcia dla uczniów klas IV-VIII

Klasy 4-8
#

Akademia młodego odkrywcy

zajęcia dla uczniów klas IV-V

#
28 spotkań / 2 x 45 min od października do czerwca
#
piątki 15:30 - 17:00
Uczniom klas IV-V oferujemy zajęcia kształtujące logiczne myślenie, a w tym myślenie przyczynowo-skutkowe.

Zajęcia są prowadzone w bardzo atrakcyjnej formie.

W trakcie zajęć uczniowie grają w rożnego rodzaju gry edukacyjne oraz biorą udział w zabawach edukacyjnych. Ważnym elementem każdych zajęć jest analiza gier i zabaw pod kątem strategii postepowania zwiększającej szanse na zwycięstwo. Analizowana będzie więc matematyczna struktura omawianych zabaw i gier edukacyjnych. Wśród gier znajdą się m.in. klasyczne, znane od wieków takie jak: Tryktrak, Super farmer, Pentomino, Młynek, Warcaby, Grody.

Gry i zabawy są formą rozrywki, która przeciwstawia się obowiązkowej nauce. Poprzez wprowadzenie gier i zabaw dydaktycznych sprawiamy, że uczniowie chętnie pracują i mimowolnie nabywają wiele pożądanych kompetencji.

Różnorodne zadania i ćwiczenia w formie gier i zabaw dydaktycznych stają się dla uczniów źródłem sukcesów i pożądanych wyników w wielu dziedzinach ludzkiej aktywności. Stwarzają okazję do logicznego myślenia oraz myślenia przyczynowo-skutkowego. Wyrabiają takie cechy charakteru jak: systematyczność, wytrwałość, samodyscyplina i poczucie sprawiedliwości. Wdrażają zarówno do samodzielnego podejmowania decyzji, jak i do zgodnego współżycia w grupie koleżeńskiej.

Gry i zabawy stosowane są na zajęciach w trzech aspektach:
1. Wykorzystanie gotowych gier i zabaw. Uczniowie zapoznają się wówczas z grą zaproponowaną przez nauczyciela, stosują się do jej reguł.
2. Proponowanie uczniom konstruowania modyfikacji zaprezentowanych przez nauczyciela gier.
3. Samodzielne konstruowanie przez uczniów gier: strategicznych, strategiczno-losowych lub gier z rozbudowanym wątkiem matematycznym.

Każde zajęcia podzielone są na dwie części.

W pierwszej z nich uczniowie uczestniczą bądź tworzą gry i zabawy.

W drugiej części podejmowana jest dyskusja na temat strategii wygrywających w grach, szans na zwycięstwo dla poszczególnych graczy, itd.



Młody inżynier

VICTORIA CENTER PRIMARY SCHOOL
#
piątek 15:15 – 16:00
„Uczyć się przez działanie”

Materiał dydaktyczny zawarty w programie "Młodego Inżyniera”, opiera się na schemacie stopniowego uzupełniania treści przekazywanych Uczniom, wykorzystując szereg ćwiczeń praktycznych, pełniących rolę podsumowującą materiał oraz dającą możliwość empirycznego poznania i zbadania nowo zdobytej wiedzy. Treści kształcenia obejmują jedynie marginalny zakres podstawowych wiadomości, skupiając się na prezentacji i badaniu zasady działania najważniejszych elementów elektronicznych, mechaniki, indukcji elektromagnetycznej, zajęć warsztatowych oraz projektów modelarskich. Założenia programowe przewidują w głównej mierze wprowadzenie uczniów w świat elektrotechniki i modelarstwa oraz mają zachęcić ich do samodzielnego zdobywania wiedzy i zaangażowania we własny rozwój. Finalnymi projektami poszczególnych zagadnień będą prototypy czujników dymu, światła, makieta programowalnych świateł drogowych oraz hydrauliczne ramię robota.

Zajęcia będzie prowadził Pan Marcin Kołodziej, inżynier informatycznego wspomagania w technice, Nauczyciel z zamiłowania, współpracujący z licznymi placówkami edukacyjnymi w kwestii wprowadzania najnowocześniejszych form i systemów edukacji techniczno-informatycznej. Autor prac naukowych oraz systemów nauczania, inicjujących w edukacji technicznej wprowadzanie metod praktycznych, problemowych i laboratoryjnych, w największym stopniu pozwalających na bezpośrednie, empiryczne poznanie otaczającego świata.

Zajęcia przeznaczone są dla Uczniów z klas od IV – VIII.


Warsztaty informatyczne

VICTORIA CENTER PRIMARY SCHOOL
#
piątek 14:30 – 15:15
Główną tematyką warsztatów informatycznych będzie wprowadzenie Uczestników do problematyki tworzenia stron internetowych w rozszerzonym zakresie. Wykorzystywanymi do tego celu językami będą HTML ora CSS oraz bardzo popularny system zarządzania treścią portali internetowych (joomla - CMS). W trakcie zajęć poznawać będziemy składnię języka HTML tworzącą strukturę strony, wprowadzanie zdjęć, tekstu, obszarów hiperłączy oraz opisowy język CSS określający wizualny efekt witryn internetowych, zahaczając również o efekty animacji.

Zajęcia będzie prowadził Pan Marcin Kołodziej, inżynier informatycznego wspomagania w technice, Nauczyciel z zamiłowania, współpracujący z licznymi placówkami edukacyjnymi w kwestii wprowadzania najnowocześniejszych form i systemów edukacji techniczno-informatycznej. Autor prac naukowych oraz systemów nauczania, inicjujących w edukacji technicznej wprowadzanie metod praktycznych, problemowych i laboratoryjnych, w największym stopniu pozwalających na bezpośrednie, empiryczne poznanie otaczającego świata.

Zajęcia przeznaczone dla Dzieci z klas od IV– VIII.

Akademia odkrywcy

zajęcia dla uczniów klasy VI

#
28 spotkań / 2 x 45 min od października do czerwca
#
piątki 17:15 - 18:45
Uczniom klasy VI oferujemy zajęcia kształtujące logiczne myślenie, a w tym myślenie przyczynowo-skutkowe.

Zajęcia są prowadzone w bardzo atrakcyjnej formie.

W trakcie zajęć warsztatowych uczniowie wzbogacając swoją wiedzę matematyczno-przyrodniczą. Nabywają kompetencje przydatne w trakcie nauki szkolnej oraz w codziennym życiu.

Celem zajęć jest rozbudzenie pasji poznawczych uczniów.

Wspólne wykonywanie eksperymentów fizycznych, chemicznych i przyrodniczych, a także rozwiązywanie problemowych zadań matematycznych i łamigłówek logicznych wzbogaca wiedzę i umiejętności uczniów. Ważnym elementem każdych zajęć jest dyskusja nad obserwowanymi wynikami doświadczeń, analiza rozwiązań zadań i problemów połączona z refleksją a posteriori.


Gimnastyka korekcyjno-kompensacyjna

VICTORIA CENTER PRIMARY SCHOOL
#
poniedziałek 15:30 – 16:15
Jednym z podstawowych elementów wpływających na zdrowy i harmonijny rozwój Dziecka jest prawidłowa postawa ciała. Podczas zajęć gimnastyki korekcyjnej Dzieci podnoszą ogólną sprawność fizyczną, rozwijają koordynację ruchową i usprawniają motorykę. Celem zajęć gimnastyki korekcyjnej jest przede wszystkim:
• wyrabianie u Dziecka nawyku prawidłowej postawy ciała,
• korekcja istniejących i przeciwdziałanie powstawaniu wad postawy,
• wytwarzanie silnej i wytrzymałej stabilizacji mięśniowo- więzadłowej kręgosłupa,
• rozciąganie mięśni nadmiernie napiętych i/lub przykurczonych,
• wzmacnianie mięśni rozciągniętych i osłabionych,
• wyrabianie odruchu prawidłowego ustawienie stóp i nawyku prawidłowego chodu.

Zajęcia z gimnastyki prowadzone są w formie kreatywnych zabaw ruchowych oraz ćwiczeń z wykorzystaniem przyborów i przyrządów (woreczki, szarfy, laski, piłki), jak również zawodów i gier sportowych. Poziom ćwiczeń dostosowywany jest do indywidualnych możliwości Dzieci. Zajęcia prowadzi Pani Anna Kowalik mgr wychowania fizycznego – Nauczyciel Victoria Center Primary School oraz Wychowawca klasy VII VCPS. Pani Anna jest również instruktorem gimnastyki korekcyjno- kompensacyjnej, instruktorem tańca i choreografem, instruktorem fitness – nowoczesne formy gimnastyki oraz instruktorem pływania. Zajęcia przeznaczone są dla Uczniów z klas od I – VIII.



Warsztaty fotograficzne

VICTORIA CENTER PRIMARY SCHOOL
#
czwartek 16:00 – 17:00
Podczas zajęć Dzieci zapoznają się z podstawowymi zagadnieniami fotografii, estetyki i sztuki w przystępnej dla nich formie. Podczas tych zajęć najważniejsza jest praktyka, czyli robienie zdjęć i wyrażanie siebie językiem obrazu fotograficznego, a także nauka wykorzystania fotografii w prezentacjach multimedialnych, filmie animowanym, projektowaniu graficznym. Zajęcia będą odbywać się również w plenerze. Przewidziany jest wernisaż powstałych prac.

Niezbędnik fotografa to:
- zainteresowanie tematem,
- pozytywne nastawienie,
- aparat z możliwością ustawień manualnych.

Zajęcia przeznaczone dla Uczniów z klas od I – VIII.

Zajęcia KARATE

VICTORIA CENTER PRIMARY SCHOOL
#
piątek 17:00 – 18:00
„Karate jest sztuką i filozofią walki. Nie jest ważna wygrana czy przegrana, ale doskonalenie samego siebie.”

Karate, poza elementami walki oraz samoobrony, jest niczym innym, jak nauką życia, która kreuje charakter oraz pewność siebie w walce z problemami życia codziennego. W karate kładziony jest nacisk na wartości moralne oraz rozwój emocjonalny. Uczy dyscypliny, opanowania oraz szacunku dla innych ludzi.

Prowadzący zajęcia, Pan Paweł Wojdyła, był związany z karate (jako zawodnik) prawie 8 lat. Swoje pierwsze mistrzostwo zdobył jako debiutant w Krakowie na Otwartych Mistrzostwach Karate w 2007 roku. Wielokrotnie startował także w Mistrzostwach Polski Południowej.

Zajęcia przeznaczone są dla Uczniów z klas od I – VIII.


Spotkania ze sztuką

VICTORIA CENTER PRIMARY SCHOOL
#
piątek 15:30 - 16:15
Zajęcia plastyczne „Spotkania ze sztuką” mają na celu pobudzanie aktywności plastycznej Dzieci, zaznajomienie ich z różnymi technikami tworzenia. Dzieci malują, rysują, lepią, kleją, targają, gniotą. Na zajęciach powstają wachlarze, medaliony, grafiki, witrażowe domki, wieloryby. Celem prowadzącej jest poprzez dostosowane do wieku Uczestników środki, poznanie przez nich pojęć związanych ze sztuką, jak portret, pejzaż, impresjonizm, itp. Nie zawsze do malowania używamy „normalnych” pędzli, czasem jest to np. gumowa kulka. Zajęcia prowadzi Anna Pomykalska - absolwentka Instytutu Sztuki przy Akademii Pedagogicznej w Krakowie. Czynna artystka, zajmuje się malarstwem, fotografią, Jej prace eksponowane są na wystawach w kraju i zagranicą. Laureatka nagród w wielu konkursach fotograficznych. Od roku 2006 współpracuje z Muzeum Narodowym w Krakowie. Specjalizuje się w prowadzeniu zajęć i warsztatów plastycznych dla Dzieci w wieku od 2,5 do 13 lat, z zakresu sztuki XX wieku i rzemiosła artystycznego.

#
Działamy pod patronatem
Szkoły Języków Obcych
Nasi partnerzy